EKO FLOR – OBAVIJEST

Poštovani,

Kao tvrtka koja se bavi upravljanjem, veliku pažnju pridajemo sortiranju otpada te njegovim pravilnim odlaganjem, stoga Vas želimo obavijestiti o promjeni u načinu sakupljanja komunalnog otpada uvažavajući pri tome da je usmjerenost na korisnika usluge odnosno zadovoljstvo korisnika usluge našim uslugama, temeljna postavka poslovanja naše organizacije.

Najčešći problemi kod gospodarenja otpadom su nerazvrstavanje, bacanje različitih otpada u za to nepredviđene spremnike te općenita neurednost i neodgovornost zajednice kada se radi o “samo” otpadu.

Jedna od glavnih obaveza davatelja usluge jest osigurati provjeru da otpad sadržan u spremniku prilikom primopredaje odgovara vrsti otpada čija se primopredaja obavlja.

Sukladno prethodnom navedenom, pristupiti ćemo izvršenju obveze dok isto za korisnike podrazumijeva slijedeće:

  • Sav odloženi komunalni otpad mora se nalaziti u spremniku, a poklopac spremnika mora biti potpuno zatvoren.
  • Korisnici usluge, kojima količina proizvedenog komunalnog otpada premašuje zapremninu spremnika, u mogućnosti su zatražiti spremnik veće zapremnine od zapremnine dodijeljenog spremnika, ne prelazeći pritom maksimalnu zapremninu spremnika određenu Ugovorom o koncesiji i Odlukom o načinu pružanja javne usluge.
  • Dodatne količine proizvedenog komunalnog otpada koje korisnici odlažu u  vreće neće se sakupljati.
  • Otpad mora biti odložen u spremnik na način da prilikom pražnjenja isti u cijelosti gravitacijski ispadne iz spremnika. Zabranjeno je dodatno sabijati otpad u spremniku. Trošak uklanjanje štete prouzrokovane pretovarom spremnika snosit će korisnik usluge putem ugovorne kazne
  • Zabranjeno je u spremnike/vreće koji su namijenjeni za odlaganje korisnog otpada koji se može reciklirati, odlagati miješani komunalni otpad, kao i bilo koji drugi otpad koji ne odgovara definiciji otpada za koji je spremnik/vreća namijenjena. Korisnik usluge odgovara davatelju javne usluge za bilo koju vrstu štete uzrokovanu odlaganjem zabranjenih vrsta otpada u spremnik za miješani komunalni otpad. Trošak otklanjanja nastale štete snosit će korisnik javne usluge putem ugovorne kazne
  • Tipski spremnici/vreće koji sadržavaju otpad koji nije korisni otpad za koji je pojedini spremnik namijenjen neće biti ispražnjeni.

Razumijemo da je potrebno određeno vrijeme da se korisnici priviknu na razvrstavanje otpada, ali temelj običnog komunalnog odlaganja i razvrstavanja su pridržavanje osnovnih pravila urednosti i odgovornosti pri samom odlaganju stoga se nadamo  da ćemo kroz uvođenja strožih pravila pridonijeti navedenom.

U slučaju pritužbi/upita od strane korisnika javne usluge, isti se mogu obratiti koncesionaru na slijedeće brojeve: 049/587-810;049/587-837; 049/587-831 te na službenu adresu: info@eko-flor.hr.

Ovim putem Vas želimo također obavijestiti o važnosti pridržavanja procedure u svezi slanja zahtjeva koje se odnose na promjenu podataka vezanih uz ugovorni odnos, odnosno o svakoj promjeni koja utječe na odnos davatelja javne usluge i korisnika usluge; nastanak, promjenu ili prestanak korištenja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada).

Prijavu istih potrebno je prijaviti davatelju javne usluge na službenu adresu elektroničke pošte info@eko-flor.hr kako bih odgovor na zahtjev  bio dostavljen u zakonskom roku.

Po zaprimanju zahtjeva/prigovora/reklamacije na info@eko-flor.hr isti je uvršten u Evidenciju prigovora potrošača te dajemo odgovor u zakonskom roku.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, trgovac je  dužan jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama i na mrežnoj stranici ako je uspostavljena.

Trgovac, društvo EKO-FLOR PLUS d.o.o. jasno je istaknuo adresu elektroničke pošte  info@eko-flor.hr kao adresu za podnošenje prigovora i zahtjeva dok zahtjevi/prigovori poslani na adrese e-pošte komunalno@eko-flor.hr i/ili izjave@eko-flor.hr te interne adrese zaposlenika neće biti uvaženi.

Svaku dokumentiranu promjenu u statusu korisnika javne usluge koja se prijavljuje, davatelj javne usluge prihvaća od datuma prijave i dostave popratne dokumentacije, a primjenjuje od prvog dana sljedećeg mjesečnog obračunskog razdoblja te je isključena mogućnost retroaktivnog učinka prijavljene promjene.

S poštovanjem,

Mateja Kralj

Voditelj komunalnih poslova

Previous  Natječaj za direktora TZP Srce Međimurja

Gornji Mihaljevec 74,

40306 Macinec

Pon, sri, čet: 07:00 – 15:00

Utorak: 07:00 – 17:00 

Petak: 07:00-13:00

Pon, sri, čet, pet: 11:00 – 13:00

Uto: 11:00 – 17:00 

Korisni linkovi

Vremenska stanica

Općina Gornji Mihaljevec © 2023. Sva prava pridržana.